Word jij onze nieuwe Manager Service?

Word jij onze nieuwe Manager Service?

Vacature - Manager Service

Word jij onze nieuwe Manager Service?
Wil je werken bij een familiebedrijf dat barst van de ambitie en waar medewerkers hoog in het vaandel staan? Lees dan snel verder!    

Met zeven Albert Heijn supermarkten en een eigen ambachtelijke bakkerij word je opgenomen in het Hart van Heerschap. Een miljoenenbedrijf waar we samen met ruim 800 collega’s elke dag de beste willen zijn! 

Wat ga je doen? 
Je bent verantwoordelijk voor een vlotte doorstroming bij de kassa en een goede controle bij het zelfscanplein. Met jouw scherpe blik probeer je voorraadverschillen terug te dringen en verbeter je voortdurend het werkproces. Daarnaast weet je als geen ander hoe je het leven van de klant een stukje makkelijker maakt en gebruikt daarbij de nieuwste digitale tools. Bij Albert Heijn Heerschap gaan we namelijk voor elke dag de beste, voor de klant én voor elkaar.  

Ben jij de Manager die ervoor zorgt dat je samen met je team hét visitekaartje van onze winkel bent? 
Als Manager Service ben je, samen met jouw team, hét visitekaartje van onze winkel. Het belangrijkste onderdeel van jouw baan is daarom ook het bouwen van een sterk en hecht team. Je bent een voorbeeld voor de Shiftleiders Service en de andere medewerkers. Jij bent niet bang om af en toe een compliment uit te delen of om constructieve feedback te geven of ontvangen. Je leert Shiftleiders omgaan met verschillende klantsituaties, coacht hen op gedrag en voert beoordelingsgesprekken. Jouw doel is het creëren van een open en fijne werksfeer waar hard werken samen gaat met veel plezier hebben. Door een duidelijke leiding en jouw positieve instelling weet je collega’s te motiveren. Zo haal je het beste uit jezelf én uit je team. Daarnaast heb je inzicht in de competenties die nodig zijn om het team compleet te maken en de beste resultaten te kunnen behalen. Samen gaan jullie voor maximale klantimpact! 

En wat krijg je ervoor terug? 

  • Een goed salaris met daarnaast aantrekkelijke – flexibele – secundaire arbeidsvoorwaarden:
    • Keuzemogelijkheden in opname of uitbetaling van ADV én toeslagen.
    • Een bonusregeling tot € 5000,- per jaar.
    • Vaste onkostenvergoeding per periode.
    • Vergoeding telefoonkosten
    • Korting op je boodschappen tot wel € 300,- per jaar!
  • Een uitdagende baan binnen een groeiende, dynamische organisatie.
  • Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien.

Wat zit er al in jouw winkelmandje?

  • MBO 4 werk- en denkniveau. 
  • Kennis van retail- en winkelprocessen of andere klantgerichte werkervaring. 
  • Analytisch vermogen, leiderschapskwaliteiten en flexibiliteit.  
  • Daarnaast een dosis commercieel inzicht en een klantgerichte houding.  
  • Bovenal straalt de Manager Service plezier uit. Dat wordt zichtbaar overgebracht op het team, de rest van de collega’s én op de klant, zodat iedereen met een goed gevoel de winkel weer uit loopt. 

Wij kunnen niet wachten om je te ontmoeten! 
Lijkt deze baan je wel wat? Stuur snel je sollicitatie dan snel naar jobs@heerschapgroep.nl
of stuur een WhatsAppbericht naar 0682938440. Wij leren je graag kennen! 

Wij zien je graag, bij Heerschap!

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.